گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۸۶ دی ۲۳, یکشنبه

معرفی مرکزفرهنگی اندیشه گوتنبرگ


مرکز فرهنگی اندیشه در سوم آپریل 1992، مستقل ازنهادهای ایدئولوژیک مذهبی و سیاسی با هدف تمرکز بخشیدن به امور فرهنگی – اجتماعی وبا توزیع کتاب و نشراندیشه دربین جامعه ایرانیان شهر گوتنبرگ براه افتاد .
درطی این سالها ما با پخش و توزیع کتب نویسنده گان و شاعران در حد توان مان یاری رسان کارهای فرهنگی و اجتماعی در شهر گوتنبرگ می باشیم .
این مرکز تا به امروز بادعوت از شاعران و نویسندگان ایرانی داخل و خارج ازکشور( احمد شاملو- هوشنگ گلشیری – محمد نوری – باقر مومنی – رضامرزبان – اسماعیل خویی – اکبر سردوزامی- هادی خرسندی و...) ، با برپایی شب های شعر، معرفی کتاب ، تدارک سیمنارها ، سخنرانی های گوناگون ، نمایش فیلم و تاتر، برپایی نمایشگاه نقاشی وعکس، برپایی کنسرت ها درحد توان خود درباروری فرهنگی واجتماعی ، ارتقاء آگاهی و دانش عمومی تلاش ورزیدیم .
در این سالها ما با تدارک کتابخانه عمومی به نام "مرکز مطالعات وآرشیوایرانی" ، توانستیم بزرگترین کتابخانه فارسی زبانان را در سرویس رسانی به علاقمند ان کتاب فراهم آوریم . در اندیشه فروش کتاب و کتابخانه عمومی،با هزاران عنوان کتاب و آرشیو غنی در اختیارهمه علاقمندان کتاب قرارداده ومیدهد
امروزپاتوق اندیشه بدل به مرکزی شده که اهل فرهنگ وهنر با گرایشات مختلف هرهفته در بحث ها و گفتگوها ی این مرکز شرکت می کنند و آنرا از آن خود می دانند.
پاتوق کتاب اندیشه با حفظ استقلال خود درصدد آن است که محلی برای عرضه برنامه های مختلف باشد .
ما در صدد آن هستیم که محلی داشته باشیم که اهداف انسانی ،فرهنگی و اجتماعی مان را در انطباق با جامعه در تقویت بار فرهنگ های گوناگون ، برای استفاده علاقه مندان فراهم آوریم .
شما را فرا می خوانیم که از مرکز اندیشه دیدن کنید و آن رااز آن خود بدانید .
با فعالیت های اندشه از طریق وبلاگ زیر می توانید بیشتر آشنا شوید:
http://andishegbg.blogspot.com/

تلفن وفاکس اندیشه : 139897 – 031 آدرس پستی : Box 22 33 403 14 GBG

هیچ نظری موجود نیست: