گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۸۸ تیر ۲۵, پنجشنبه

افراد مشکوک رادر تظاهرات خارج کشور رسوا کنید من می خواستم به عنوان یک ایرانی‌ خارج از کشور که در سوئیس ساکن هستم از شما بخواهم که خبرهای اینجا را هم پوشش بدهید. ما دانشجویان سوئیس چند بار تظاهرات داشتیم. هم در برن و هم در ژنو جلوی سازمان ملل. اما نکته ای که می‌خواستم بگویم اینست که چند روز در شهر لوزان سوئیس که محل دانشجوهای ایرانی است بخاطر دانشگاه پلی تکنیک لوزان (حدودا ۳۰۰ دانشجو ایرانی (افراد ایرانی‌ جدید را می بینم که اصلا تیپ اونها به توریست‌های ایرانی‌ نمی خورد. قیافه شون مثل همین بسیجیی هاست که در فیلم ها میبینیم. من چند روز پیش به آنها که 4 نفر بودند نزدیک شدم که بفهمم چه می گویند. متوجه شدم که می خواهند هفته بعد بروند پاریس برای اطلاعات جمع کردن. از دانشجویان و همه مردم بخواهید که این افراد را در تظاهرات و یا در جمع ایرانیان رسوا کنند. سرنخ این افراد اگر مستقیما به سفارت جمهوری اسلامی بند نباشد، از ایران اعزام شده اند و سرنخشان به محافل امنیتی داخل کشور بند است.

هیچ نظری موجود نیست: