گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

خبر از بهشت زهرا

فشار به میرحسین موسوی برای ترک بهشت زهرا
خبرگزاری فرانسه خبر ورود میرحسین موسوی به مراسم را در ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه منتشر کرد. رویترز نیز به نقل از شاهدان عینی از حضور نیروهای ضدشورش در محل خبر داد. نیروهایی که چند تن را دستگیر کرده و سعی در متفرق کردن «صدها» نفری دارند که بر سر مزار ندا آقا سلطان گرد آمده‌اند.
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که مأموران امنیتی میرحسین موسوی را از بهشت زهرا به بیرون راندند. به گزارش شاهدان عینی سپس بیش از ۲۰۰۰ نفر شعارهایی در پشتیبانی از میرحسین موسوی دادند.
راديو فردا :
به گزارش خبرگزاری های بين المللی به نقل از شاهدان، ماموران انتظامی با زور مير حسين موسوی را مجبور به ترک مراسم چهلم ندا آقا سلطان در بهشت زهرای تهران کردند. ماموران انتظامی همچنين ده ها تن از حاضران را بازداشت کرده و می کوشند ديگران را متفرق کنند.
ورود کروبی به بهشت زهرا مهدی کروبی
حدود ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه وارد بهشت زهرا شد. به گزارش شاهدان عینی ماموران پلیس او را محاصره کردند. از سوی عزاداران به ماموران پلیس سنگ پرتاب شد. به گزارش قلم نیوز، پس از ارائه‌نشدن مجوز قانونی از سوی وزارت کشور برای برگزاری مراسم چهلم جان باختگان حادثه ٣٠ خرداد در مصلای تهران، دفاتر کروبی و موسوی اعلام کردند که مهدی کروبی و میرحسین موسوی با حضور بر مزار شهدای حوادث اخیر در کنار خانواده‌هایشان یاد و خاطره آنان را گرامی می‌دارند.

هیچ نظری موجود نیست: