گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

اطلاعیه شماره 17کمیته دفاع از رضا شهابی

تكذيبيه شهابي درباره ي مطلب مندرج در سايت سنديكا و تاييد مجدد بيانيه قبلي اش و تصوير اصل نامه ها با دست خط رضا-
اطلاعيه شماره 17 كميته دفاع از رضا شهابي

پس از انتشار بيانيه مورخه 30-10-90 رضا شهابي توسط كميته دفاع، درسايت سنديكا ي واحد مطلبی منتشر شد که محتوی این مطلب ِ كذب، در راستای تخریب اعتبار پیام رضا شهابی و وارونه کردن محتوی آن، قابل ارزیابی است. درمطلب مندرج در سايت سنديكا مطالبي دروغ از جانب رضا شهابي طرح گرديده است. رضا شهابي پس از اينكه از درج اين مطلب در سايت سنديكا با خبر شده نامه اي را نوشته كه مطلب سايت سنديكا كه احتمالن به دست يك فرد و با اهداف و انگيزه هاي خاص تهيه شده را تكذيب كرده و اعتراض خود را به سايت سنديكا اعلام ميكند.
به نظر میرسد مطلب مندرج در سایت سندیکا که آمیزه ای از تخیل، دروغ و انگیزه های تخریب شخصیتی و کمک کننده به منافع فرد یا افراد خاص و بر ضد منافع جنبش کارگری و نیز بر خلاف باورهای رضا شهابی و احتمالن در راستای تخریب وی و ایجاد مشکلاتی برای او میباشد، به توسط قلم یک " نویسنده" نوشته شده است که یادآور این واقعیت است که گویا دروغ هر چه بزرگ تر باور پذیر تر !
و اما رضا شهابي در نامه ی دوم خود در ارتباط با جایزه ی حقوق بشر، بار ديگر اعلام كرده كه مهدي كوهستاني نه نماينده وي و نه همفكر او و نه نماينده هيچ كدام از تشكل هاي كارگري مي باشد.
متن نامه ي رضا شهابي در تكذيب مطلب سايت سنديكا به شرح ذيل است.در اينجا ما تصوير اصل نامه ي اول رضا شهابي(بيانيه 30-10-90 ) كه با خط خود وي و امضاي اوست و نيز تصوير نامه ي دوم وی كه در آن مطلب سايت سنديكا را تكذيب كرده، جهت رويت همگان پيوست كرده ايم.
نامه ي رضا شهابي در تكذيب مطلب سايت سنديكا :
...................................................................................

با دروود و عرض ادب به اعضاي هيات مديره و فعالين ِ سنديكاي كارگران شركت واحد و با عرض ادب به اعضاي كميته دفاع از اينجانب و تمامي فعالين و تشكل هاي كارگري.

احتراما معروض ميدارم، دوشنبه شب از محتوي مطلبي كه در سايت سنديكا درج شده، با خبر شدم كه در اين مطلب ادعا شده اينجانب رضا شهابي بيانيه خودم كه در تاريخ 30-10-90 توسط كميته دفاع از اينجانب منتشر شده است را تكذيب كرده ام ! بيانيه اي كه در آن دريافت يك جايزه ي حقوق بشري كه توسط فردي به نام مهدي كوهستاني دريافت شده و اعضاي خانواده و بنده و كميته دفاع از اينجانب در جريان واقعيات و ماوقع آن نبوده اند توسط اينجانب تكذيب شده است. در حالي كه بر عكس كاملا مورد تاييد من است.واقعيت اين است كه مهدي كوهستاني نه نماينده و نه همفكر من است و هيچ نمايندگي نيز از سوي سنديكاي كارگران شركت واحد و يا هيچ يك از تشكل هاي كارگري ايران نداشته و ندارد.
بعد از انتشار بيانيه 30-10-90 [نامه ی اول ِ] بنده توسط كميته دفاع ، يكي از اعضاي سنديكا كه از انتشار اين بيانيه ناراحت شده بود،صبح روز شنبه 1-11-90 اعلام كرد كه با اين بيانيه هم مهدي كوهستاني و هم سنديكاي كارگران شركت واحد زير سوال ميرود.
البته من اعتقاد دارم اين بيانيه علاوه بر اينكه موضع من را نشان ميدهد استقلال سنديكاي واحد از افرادي كه مسائل ضد كارگري را دنبال ميكنند را نيز اعلام ميكند.
اين عضو سنديكا مكررا از من خواهش كرد كه اين بيانيه را تكذيب كنم.من اعلام كردم آن چيزي كه نوشته ام جز واقعيت چيز ديگري نبوده است.اما جهت اطمينان از اينكه مبادا در انتقال نوشته ام و يا در مراحل ديگر به صورت غيرعمد، تفاوتي در متن منتشر شده توسط كميته دفاع با نوشته من ايجاد شده باشد،گفتم نوشته و بيانيه را مقايسه خواهم كرد؛ وقتي مقايسه كردم ديدم زحمت دوستان كميته دفاع بي نقص بوده و بيانيه منتشر شده مو به مو و دقيقا مطابق نوشته من است.
بدينوسيله بار ديگر اعلام ميكنم بيانيه منتشر شده توسط كميته دفاع مورخه 30-10-90 كاملا مورد تاييد و مواد و مطالب آن صد در صد مورد تاكيد بنده است.
اظهار تاسف من از اين است كه در مطلب مندرج در سايت سنديكا از اين جمله ی من كه گفته ام: " بيانيه را با نوشته خودم مقايسه خواهم كرد" سو استفاده كامل شده و متاسفانه كل مطلب مندرج در سايت سنديكا با انگيزه و دلايلي، كلا كذب و خيالبافي است.

دوستان عزيز !
من اعتراض خودم را به سايت سنديكا اعلام ميكنم و سپس اعتراضم را به نهاد اهدا كننده جايزه اعلام ميكنم.
بنده به واسطه عدم دسترسي به اطلاعات كافي نميدانم آيا آن نهاد مشخص از چه منبعي تامين مالي ميشود و افراد آن چه كساني هستند؟ شايسته است دوستان ديگر اين موارد را تحقيق كنند.
بنده تنها ارتباط با تشكل ها و نهاد هايي را قبول دارم كه در راستاي منافع جنبش كارگري باشد.
اما اعتراض قطعي ام حداقل به اين دليل هست كه چرا و به چه علت و با معرفي چه كسي مهدي كوهستاني را براي دريافت چيزي به نام من انتخاب كرده اند.
مهدي كوهستاني نه نماينده و نه همفكر من و نه نماينده هيچ كدام از تشكل هاي كارگري ايران است.

در پايان و بار ديگر از همگان درخواست دارم مطالب منتشره توسط كميته دفاع را نظريات من قلمداد كنند و براي هر گونه تماس، با اين كميته در ارتباط باشند.

رضا شهابي كارگر دربند-عضو هيات مديره و خزانه دار سنديكاي كارگران شركت واحد تهران 3-10-90 – دوشنبه ساعت 23 شب


هیچ نظری موجود نیست: