گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۹۱ فروردین ۲۸, دوشنبه

فراخوان نها دهای همبستگی در دفاع از رضا شهابی

فراخوان

احکام صادره بیدادگاه رژیم برعلیه رضا شهابی، نمایانگر اوج وحشت واستیصال است!

سرانجام بیدادگاه رژیم جمهوری اسلامی به ریاست جلادی به نام "قاضی" صلواتی، احکامی ضد انسانی، سنگین و بی پایه ای را برای رضا شهابی، این کارگر آگاه، مقاوم و مبارز که به حق سمبل مقاومت است، صادر کرد.

22 ماه رضا شهابی را بدون هیچ دلیل و مدرکی و بدون هیچ پاسخگویی در فجیع ترین شکلی در اسارت نگه داشتند تا تقریباً سلامت کامل خود را از دست داد و به انواع بیماری ها مبتلا شد، اما حافظین نظام با شقاوت تمام از مداوای او خودداری کردند، تا شاید او را به تسلیم وادارند و از پای درآورند. اما او استوار و تسلیم ناپذیربرخواسته های کارگری خود پایبند ماند. رضا شهابی به خاطر تلاش برای ایجاد تشکلهای کارگری، دفاع از خواسته ها و مطالبات کارگری مقاومت کرد و با دو بار اعتصاب غذای طولانی خود، به دژخیمان نه گفت. احکام سنگین 6 سال زندان و 5 سال ممنوعیت از فعالیت صنفی، نشانۀ کینۀ خصمانه و ضد کارگری، کار به دستان و جیره خواران رژیم ضد کارگری جمهوری اسلامی در ازای چنین مقاومتی است. علاوه بر این "قاضی" وقیحانه حکم بازپرداخت 7 میلیون تومان کمکهای مالی که توسط کارگران جمع­آوری شده است و رضا به عنوان امين اين كارگران، اين مبلغ را به خانواده ی كارگران زندانی داده است را می­نماید.

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری درایران – خارج کشور، تمام انسان های آزاده، فعالین ودوستداران طبقۀ کارگر، نهادهای کارگری، سازمان ها و احزاب مترقی را فرا می خواند که به کارزار سراسری در دفاع از رضا شهابی، به هرشکلی که در محل کار وزندگیشان امکان دارند، پیوسته و قاطعانه خواستار لغو این احکام ناعادلانه و آزادی بی قید و شرط رضا شهابی شویم.

رضا شهابی، فورا و بدون هیچ قید و شرطی آزاد باید گردد!

دست دژخیمان از جان کارگران زندانی کوتاه!

کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد!

15 آوریل 2012

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

nhkommittehamahangi@gmail.com

http://nahadha.blogspot.com/

boltanxaberi@gmail.com

http://www.youtube.com/user/NahadhayHambastegy

هیچ نظری موجود نیست: