گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

وبلاگ ده نمکی هک شد

ده‌نمكي: وبلاگ من با يك مطلب كذب هك شد - چهارشنبه 3 تير مسعود ده‌نمكي با اعلام اين كه مطلب منتشره ديروز در وبلاگ او، با هماهنگي با سايت‌هاي ضدانقلاب انجام شده، گفت: وبلاگ من هك شده و مطالب كذبي بر روي آن قرار داده شده است. مسعود ده‌نمكي در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس ضمن اعلام هك شدن وبلاگش در بلاگفا گفت: براي اولين بار شب قبل از انتخابات وبلاگ من هك شد و هك‌كنندگان با تلفن به من اطلاع دادند كه قصد اخاذي دارند، اما بعد درخواست‌شان تبديل به نوشتن مطلب در حمايت از نامزدي خاص بود كه خوشبختانه همان شب بلاگفا توانست وبلاگ را به حالت عادي برگرداند. وي افزود: متأسفانه ديشب (دوشنبه اول تير) وبلاگ و ايميل‌هاي من هك شد و مطلب كذبي در دفاع از آشوب‌هاي خياباني و يك كانديداي خاص انتخابات در وبلاگ من گذاشته شد كه اين كار با هماهنگي با سايت‌هاي ضدانقلاب انجام شده است. ده‌نمكي در پايان تصريح كرد: درج هرگونه مطلب در وبلاگ من يا ارسال ايميلي به نام «مسعود ده‌نمكي» كاملا كذب محض است. البته به زودي وبلاگ من به حالت قبلي باز مي‌گردد و مطالب جديدي در آن قرار خواهد گرفت.

هیچ نظری موجود نیست: