گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

این خبررا به دوستان خود برسانید وعین دستور العمل را فوروارد نمایید

با هم و متحدا گرداب را از کار بیندازیم http://gerdab.ir IP : 81.12.13.144شهر : تهرانشرکت : صوتی و تصویری سروشنام ثبت‌کننده‌ی دامین : مهران امامیرایانامه : mehran.mami@gmail.comشماره‌ی تماس ثبت‌کننده‌ی دامین : 22461580-021مکان ثبت‌کننده‌ی دامین : میدان هفت تیر - خیابان مفتح - شماره‌ی 36 گرداب را از کار بندازیم سایت گرداب وابسته به سپاه، در حال انتشار عکسهای مردم به عنوان خرابکار و اغتشاشگر است. یکی از راههای آسان مبارزه با این سایت، معرفی آن به عنوان سایت مخرب به مایکروسافت و گوگل است.. جزئیات این طرح را در زیر بخوانید: به منظور معرفی سایت گرداب به Microsoft، به لینک زیر رفته و این سایت را ضد حریم شخصی و غیر قابل اعتماد معرفی کنید: https://phishingfilter.microsoft.com/feedback.aspx?result=none&URL=http://gerdab.ir قسمت "I think this is a phishing website" ، را تایید کنید. در جعبه پایینیش نوشته‌ای رو که در شکل می‌بینید تایپ کنید. ودر پایان submit کنید. به منظور معرفی سایت گرداب به Google، به لینک زیر رفته: http://www.google.com/safebrowsing/report_badware/ در قسمت URL آدرس سایت گرداب را وارد نمایید: http://gerdab.ir در جعبه پایینیش نوشته‌ای رو که در شکل می‌بینید تایپ کنید. ودر پایان کلید Submit Report را کلیک کنید. برای موثر بودن این کار، لازمه تا تعداد زیادی این گزارش رو انجام بدن. بههمین خاطر بقیه رو هم به این کار تشویق کنید.واین میل رو واسه بقیه هم Forward کنید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با درود بیکران
ضمن خسته نباشید و سپاس از زحمات شما دوستان و رفقای عزیز

برای کمک به انتشار بهتر مطالب خود اگر کمی از حجم مطالب صفحه اول کم کنید یا به عبارتی صفحه اول خود را سبک کنید بسیار مفید خواهد بود.

زیرا به خاطر حجم زیاد صفحه اول کمی دیر لود می شود و این برای مخاطبان داخل کشور که از سرعت اینترنتی پایینی بهره می برند کمی دشوار است.

شاد و سربلند باشید