گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۹۱ شهریور ۲۲, چهارشنبه

یادمان یاد یاران در گوتنبرگ روز شنبه 15 سپتامبر 2012 در سالن اجتماعات فولکت هوس یرن توریت










«یادمان یاد یاران » درگوتنبرگ سوئد
به مناسبت «بیست و جهارمین» و «سی و یکمین» سال  دو کشتار بزرگ در دهه شصت و به یاد جانفشانی های انسانهائی که در راه آزادی و برابری جان خود را برای رهایی مردم کشورشان اهدا کردند ، یادمانی به یاد یاران ، در گوتنبرگ سوئد برگزار می شود .
به گزارش کمیته برگزاری مراسم "یادمان  یاد یاران" در گوتنبرگ ، در این برنامه که روز شنبه ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۲ اجرا خواهد شد ضمن قرائت پیام کمیته ی یادمان کوتنبرگ توسط غزال میرزائی از فعالین سیاسی شهر ، ستاره عباسی وهمایون ایوانی از جان بدر بردگان کشتار سال ۶۷ سخنرانی خواهند کرد .
این گزارش می افزاید : شعر خوانی و معرفی کتاب " بابونه در برهوت" نوشته وزیر فتحی ( رهیاب ) توسط فرخ قهرمانی از زندانیان سیاسی دهه شصت و از فعالین گفتگوهای زندان و اجرای موسیقی توسط گروه کاروان به سرپرستی فریبرزکرمی از دیگر بخشهای این برنامه خواهد بود .
لازم به ذکر است مریم محسنی ازفعلان جنبش کارگری واز خانواده های اعدامیان و پروانه حاجیلو از زندانیان سیاسی دهه شصت اجرای برنامه را بر عهده خواهند داشت .
کمیته برگزاری مراسم یادمان از تمام انسانهای ازادیخواه و مبارز برعلیه جنایات جمهوری اسلامی خواسته است تا برای اعلام انزجار از عاملین این جنایت و تاکید بر پیگیری و مجازات آنان در این مراسم شرکت نمایند .
زمان برنامه: شنبه ۱۵ سپتامبر۲۰۱۲ از ساعت ۶ ونیم تا ۹ و نیم شب
مکان برنامه: سالن اجتماعات فولکت هوس (خانه مردم ) درمیدان یرن توریت

هیچ نظری موجود نیست: