گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۹۱ شهریور ۴, شنبه

اعلام اعتصاب برخی از بازداشت شده گان روستای سرند

اعلام اعتصاب غذای‌تر برخی از بازداشت شدگان روستای سرند

جمعی از بازداشت شدگان روستای سرند در ورزقان که به زندان تبریز منتقل شده‌اند با شکستن اعتصاب غذای خشک وارد اعتصاب غذای‌تر شدند.بازداشت شدگان که توسط پلیس امنیت در حین بازداشت و در اداره اطلاعات مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند پس از آزادی ۱۰ تن از ایشان به زندان مرکزی تبریز منتقل شدند.بر اساس این گزارش صورت و چشم اسماعیل سلمانپور به دلیل اصابت ضربات مشت در شب دستگیری کبود شده است و تا کنون هیچ گونه امکانات پزشکی به بازداشتی‌های کمپ سرند ارائه نشده است.علی رغم وخامت حال جمعی از بازداشت شدگان مقامات زندان هیچ یک از این افراد را به بهداری منتقل نکرده و هیچ خدمات درمانی‌ای به آن‌ها ارائه نکرده‌اند.


اعلام اعتصاب غذای‌تر برخی از بازداشت شدگان روستای سرند

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، به دلیل وخامت حال جسمی چند تن از بازداشت شدگان در پی افت فشار خون از ظهر امروز اعلام اعتصاب غذای‌تر کردند.
بازداشت شدگان که توسط پلیس امنیت در حین بازداشت و در اداره اطلاعات مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند پس از آزادی ۱۰ تن از ایشان به زندان مرکزی تبریز منتقل شدند.
بر اساس این گزارش صورت و چشم اسماعیل سلمانپور به دلیل اصابت ضربات مشت در شب دستگیری کبود شده است و تا کنون هیچ گونه امکانات پزشکی به بازداشتی‌های کمپ سرند ارائه نشده است.
بازداشت شدگان اعتصابی اعلام کردند در صورت ممانعت از آزادی ایشان از ساعت ۱۴ فردا مجددا وارد اعتصاب غذای خشک خواهند شد.
علی رغم وخامت حال جمعی از بازداشت شدگان مقامات زندان هیچ یک از این افراد را به بهداری منتقل نکرده و هیچ خدمات درمانی‌ای به آن‌ها ارائه نکرده‌اند.
طبق گزارشات رسیده بازداشت شدگان متهم هستند که بهداشت عمومی را از طریق توزیع نان کپک زده به خطر انداخته و هم چنین گزارش شده است، تبلیغ علیه نظام از طریق کمک به زلزله زدگان به ایشان نیز تفهیم شده است.
گفتنی است، برای بازداشت شدگان قرار وثیقه ۵ میلیون تومانی صادر شده است.

هیچ نظری موجود نیست: