گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۹۸ آبان ۲۸, سه‌شنبه

گزارش آکسیون اعتراضی دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸در میدان یرن توریت گوتنبرگ


گزارش خبری
تجمع اعتراضی روز دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸
در میدان یرن توریت گوتنبرگ

شعار امروز تجمع میدان یرن توریت : « هر چند در ایران نیستیم / کنارتان می ایستیم»
با سپاس از یکایک آنانی که امروز به دعوت عام پاسخ مثبت دادند
*****
برپایه دعوت عام فعالانی چند درشهر گوتنبرگ و پشتیبانی و حمایت "انجمن پناهجویان ایرانی گوتنبرگ" ؛ آکسیونی ایستاده به فوریت در روز دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ برابر با ۱۸ نوامبر ۲۰۱۹ در میدان یرن توریت- گوتنبرگ ، در امر دفاع از مبارزات قهرمانانه مردم ایران شکل گرفت .

جمعیت چندی گرد هم آمدند در میان انبوه باندرول ها و عکس ها و پلاکادرهای فراهم آمده ، در دفاع از تحرکات اعتراضی مردم در خیابان های ایران ، شعار هایی سر داده شد.


آکسیون امروز در اعتراض علیه رژیم سرمایه داری اسلامی ایران و در دفاع ازمبارزات مردم آزادیخواه ایران اعم از کارگران - دانشجویان - معلمان - دانش آموزان و پدران و مادران آنان و جوانان پر شور کشورمان ، علیه فقر و استثمار ، بیکاری و استبداد حاکم و محکوم نمودن سلطه نظام اسلامی شکل گرفت .  دفاع از زندانیان سیاسی ایران اعم از کارگران - معلمان - دانشجویان و زنا ن زندانی ، محکومیت دستگیری دیگر باره سپیده قلیان و اعلام همبستگی با خانواده هایی که عزیزان خود را در تحرکات روزهای گذشته در بهبهان - کردستان مریوان و دیگر شهرهای ایران از دست داده اند ،مضمونحرکت اعتراضی ایستاده را بیان می داشت.  

ابتداء رفیق مهرزاد دشتبانی از فضای اعتراضات درون کشور بربستر وضعیتی که در عراق- لبنان - شمال سوریه و موقعیتی که امروز در جای جای جهان از جمله در بولیوی- اکوادور- شیلی و .. حاکم است ،یاد کرد . رژیم به بهانه یاری رسانی دروغین به مردم نیازمند ؛ قیمت بنزین را بالا کشید و جامعه ما که آبستن حادثه بود ،با بستن خیابان ها و شورش عمومی وا داشت . اگر در گذشته شهرهای کوچک با اعتراض روبرو بودند . اینبار شهرهای بزرگ کشورعلیرغم قطع اینترنت ارتباطات درون کشور و قطع ارتباط با خارج از کشور تا مانع اطلاع رسانی ها گردد . با اینهمه اخبار نگران کننده به طریقی دست ما میرسد و تا حال در سطح شهر های گوناگون تعدادی را در کف خیابان کشته اند ، هرچند جنازه ها را به خانواده ها تحویل نمی دهند.
ما تلاش مان بر آنستکه صدای اعتراض درون کشورمان باشیم . حرکت آکسیون امروز خود جوش و به نام حزب و گروه خاصی نبوده استد . هر چند فعلان چندی در آن حضور داشتند.  باز هم تلاش خواهیم داشت که به خیابان بیاییم و صدای مردم معترض درون کشسور مان باشیم

شعار های فارسی و سوئدی توسط رفیق توفیق در مشارکت با پناهجویان حاضر در آکسیون داده شد و همزمان این حرکت اعتراضی به شکل آنلاین در سطح فیس بوک برای عموم پخش می گردید .
در روزهای آینده باز هم در همین میدان یکدیگر را خواهیم دید.
با سپاس از همه آنانی که در این حرکت اعتراضی حضور داشتند .
زنده باد مبارزه و اعتراض بر حق مردم محروم و زحمتکش ایران!
ما همواره در کنار مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران ایستاده ایم و از آزادی و برابری و عدالت اجتماعی در سراسر ایران پشتیبانی و حمایت می نماییم



هیچ نظری موجود نیست: