گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۴۰۱ آذر ۱۵, سه‌شنبه

نامه اعتراضی مهناز جوان خوشدل ؛ خطاب به سنای فرانسه!

متن نامه اعتراضی مهناز جوان خوشدل

 خواهرداغدار و دادخواه مصطفی جوان خوشدل،دانشجووزندانی سیاسی ترور شده در زندان  شاه  خطاب به سنای فرانسه:


خانمها و آقایان سناتور، نمایندگان سنای فرانسه، در شرایط کنونی ایران و در قرن بیست ویکم، جنایت‌های دیکتاتوری خامنه‌ای نباید جنایات دیکتاتوری شاه را  تطهیر کند!

خبر دیدار شما با فرح میلیاردر، بیوه دیکتاتور سابق مرا متحیر کرد!

آیا حاضرید با بیوه پینوشه هم دیدار کنید؟

جهت اطلاع،ابتدا ازهمدستی رضا شاه با هیتلر شروع می‌کنم، که وی باعث اشغال ایران توسط نیروهای متفقین و قحطی در ایران  شد.

فرح بیوه دیکتاتور سابق میلیاردر،باپول مردم ایران از ایران فرار کرده و هرگز نماینده مردم ایران نبوده و نیست.

جهت اطلاع شما دردورانی که فرح در کاخ سعدآباد بوده و نظاره‌گر جنایات شاه، برادر من مصطفی جوان خوشدل، دانشجوی رشته بازرگانی را در سی فروردین ۱۳۵۴ بهمراه هشت مبارز قهرمان دیگر بیژن جزنی و کاظم ذوالانوار، حسن ضیا ظریفی، عباس سورکی، عزیز سرمدی، محمد چوپانزاده، احمد جلیلی افشار، سعید کلانتری، را نیمه شب بر روی تپه های زندان مخوف اوین بردند و همه آنها را که در دادگاه‌های نظامی شاه محکومیت گرفته بودند، به رگبار مسلسل بستند. شکنجه گران شاه بعد از انقلاب ماجرای ترور این نُه زندانی سیاسی را به اطلاع عموم رساندند، که چگونه پرویز ثابتی جانشین رئیس ساواک، بدستور شاه (مشاور فعلی رضا پهلوی) دستور ترور آنها را صادر کرده بود. در آن دوران جهان از این ترور شوکه شد.

مامورین ساواک بدستور شاه به دختران زندانی تجاوز می‌کردند، فاطمه امینی زیر شکنجه ساواک شاه کشته شد و منیژه اشرف زاده کرمانی، زهرا آقانبی قلهکی و... تیرباران شدند.

رژیم کنونی با ملاهای وحشی، میوه بیش از پنجاه سال سلطنت پهلوی آخوند پرور می‌باشد.

اگر از وضعیت دیکتاتور ی شاه اطلاع ندارید، لااقل به اطلاعیه های عفو بین‌الملل در آن دوران در رابطه با نقض حقوق بشر مراجعه فرمایید.

هیچ آدمکشی در تاریخ محبوب هیچ ملتی نبوده ونخواهد بود.

شعارامروزمردم ايران:« مرگ برستمگرچه شاه باشه چه رهبر» است. پای این شعار مردمی، خونهای بسیاری از فرزندان مردم ایران ریخته شده است. یعنی شاه ستمگر مردم‌ را در زندان و کوچه و خیابان می‌کُشت. همان کاری که امروز خامنه ای انجام می‌دهد. 

جهت اطلاع خانمها واقایان  سناتور مجلس فرانسه;

در کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ چماقداران شاه، شعبان بی مُخ، خانه دکتر محمد مصدق نخست وزیر قانونی را به آتش کشیدند و او را در دادگاه نظامی به زندان و تبعید محکوم نمودند و سپس وزیر خارجه دکتر مصدق، دکتر حسین فاطمی را با تن تب دار بدستور شاه به دار کشیدند.

آیا نمی‌دانید که مردم ایران قربانی شیخ و شاه هستند؟

شما یک عذر خواهی تاریخی به مردم ایران بخاطر تجلیل از بیوه شاه دیکتاتور بدهکار هستید.

مهناز جوان خوشدل

پناهنده سیاسی

پاریس آذر ۱۴۰۱


۱ نظر:

ناشناس گفت...

امیدوارم گوش شنوایی در میان رهبران کشورهای به اصطلاح جهان آزاد باشه با همه منافعی که هم در زمان حکومت شاه و هم زمان سیطره ملاها کسب کرده و می کنند و این منافع مانع دیدن حقیقث می شود. با درود به خانم جوان خوشدل و درود بر برادر عزیز و جان باخته ی او و خاطره جاودانه این عزیز و همه رهروان راه آزادی و رهایی ایران. هوشنگ گلاب دژ.