گفتگو با خانم گلی- بیژن خوزستان و امیر جواهری لنگرودی در باب خیزش انقلابی زن_زندگی_آزادی

https://youtu.be/s0iJukjsxR4?feature=shared

۱۳۸۸ مرداد ۱, پنجشنبه

در مورد نقض فنی هواپیمای سقوط کرده در دشت قزوین

این ایمیل رو دقایقی پیش دریافت کردم ::: متن ایمیل : سلام، من یکی ازکارمندان شرکت کاسپین هستم. از امروز ظهر خونگریه میکنم برای همکاران وهموطنانم. شاید نشر این مطلب خیلی برام گرانتمام شود ولی به قدری دلم خونه که برام اهمیتی نداره. بهتره همه بدانندچه اتفاقی اطرافشون میافته شاید شاید تواین روزا مصمم تر تصمیم بگیرندواسه مبارزه قاطع تر بشوند. از کجا شروع کنم ازهمکار تازه عروسم که هنوزدو هفته از عقدش نگذشته و یا اون همکارم که تازه از مرخصی زایمان برگشتهبود و الان نوزادش یتیم شده از کدومشون بگم که الان باد داره خاکسترشونتو دشت قزوین پخش میکنه. همشون از بهترینهای کاسپین بودن.میدونم که اقتضااین کار خطره ولی اصل ماجرا رو همه باید بدونند. این اتفاق فقط به دلیلسو مدیریت و بی توجهی به جان مردم افتاد. این هواپیما نقص فنی اساسی داشتاین مطلب را همه در کاسپین میدونند. جالبه که بدونید این دفعه سوم بود کهبرای این هواپیما نقص فنی پیش اومد. دفعه اول چند ماه پیش در پروازاصفهان به سوریه که همه به خاطر دارند تلوزیون نشون داد و کلی سروصدا کردالبته همه خوشحال بودن که مسافرا سالمند و به خیر گذشت. اون اتفاق دقیقابا همین هواپیما بود. دفعه دوم هفته قبل پرواز تهران کیش دوباره همینهواپیما نقص فنی پیدا کرد مسافرا کیش تهران کاسپین میدونند که هفت ساعتتاخیر خوردند. ولی بار سوم دیگه به خیر نگذشت 153 مسافر با همکارای گل منسوختن خاکستر شدند. من خیلی سعی کردم عضو بالاترین بشم تا اطلاع رسانیکنم ولی نشد. از شما خواهش می کنم این کاروانجام بدید تا قاتلا و مسببیناصلی قضیه را همه بشناسند و اگه براتون مقدورنیست من را راهنمایی کنید.ارادتمند ... (ایمیل ها و اسم فرستنده پاک شده است )

هیچ نظری موجود نیست: